Politika kvaliteta
Naša osnovna svrha je da kroz interakciju naučno-istraživačkog rada i obrazovne usluge pružamo studentima vrhunska znanja primenjujući efektivnu komunikaciju. Mi pružamo širok, fleksibilan spektar visokokvalitetnih programa za osnovne i diplomske akademske, i doktorske studije. Kroz kontinuiran profesionalni razvoj i istraživanje stvaramo etičku i dinamičnu obrazovnu zajednicu, koja je timski usredsređena na stalno poboljšanje kvaliteta procesa obrazovanja.
Osnovno opredeljenje je da se zadovolje, pre svega, potrebe korisnika, kao i potrebe i zahtevi ostalih zainteresovanih strana. U obavljanju naučno istraživačke i obrazovne delatnosti poslovanje Fakulteta je usklađeno sa važećim Zakonom o visokom obrazovanju Republike Srbije, i teži ka što širem usaglašavanju sa procesima evropske integracije visokoškolskog obrazovanja.
Sistem kvaliteta Fakulteta je zasnovan i implementiran u skladu sa međunarodnim standardom ISO 9001:2008.
Ciljevi obezbeđenja kvaliteta se odnose na stalno poboljšavanje i kvalitet u domenu nastave, istraživanja i upravljanja, u skladu sa zahtevima standarda za ocenjivanje kvaliteta visokoškolskih i naučno-istraživačkih ustanova.
U sprovođenju politike kvaliteta, Fakultet ostvaruje saradnju sa svojim korisnicima kao i sa fakultetima i institucijama u zemlji i inostranstvu.
Politika kvaliteta služi definisanoj svrsi Fakulteta. Rukovodstvo Fakulteta je preuzelo obavezu da sprovodi i unapređuje uspostavljeni sistem upravljanja kvalitetom, kao i da osigura da je politika shvaćena i prihvaćena od strane svih zaposlenih.
Pravo i obaveza svih zaposlenih je da sprovode politiku kvaliteta, da unapređuju sistem upravljanja kvalitetom, i da svojim radom afirmišu sebe i Fakultet.
Sistem upravljanja kvalitetom Fakulteta je opisan u Poslovniku o kvalitetu.
Za kontrolu i informisanje o sprovođenju ove politike odgovorna je Komisija za kvalitet i Menadžer kvaliteta kao predstavnici rukovodstva.